Story om Storify

Politiken bruger det, Ekstra Bladet bruger det. Brands som General Electric, HP og selv Det Hvide Hus bruger det. Og kommunikationseksperter, journalister og bureauseksuelle elsker det: Storify. Du har sikkert hørt om mediet tusinde gange og synes også, at det lyder ret smart. Men hvad er det nu lige, det er? Og hvad kan du bruge det til? Det får du svaret på i denne story om Storify.
af Anya Neubert
Det må have været svært at forestille sig Storify for blot 10 år siden. Alligevel er Storify i dag alle steder, og medieanalytikere peger på, at Storify er det næste store 'Future of Content'. Mediet blev oprindeligt lanceret i 2010, men blev først tilgængelig for brugere i april 2011 - og er siden blev brugt dagligt af store udenlandske og danske medier.
 
Det er i høj grad journalister og medie- og kommunikationsfolk, der skaber stories, men alle, der har en interesse i at dele sin historie, kan bruge det journalistiske værktøj. 
 
Dyk ned i, hvad Storify er, og hvordan du kan bruge storytelling-mediet, i denne story:
 
 
 
_____________________________________________
 
 
 
 
 
_____________________________________________

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også