Sådan kommer du i gang med Storify
Story om Storify

Skrevet af
Politiken bruger det, Ekstra Bladet bruger det. Brands som General Electric, HP og selv Det Hvide Hus bruger det. Og kommunikationseksperter, journalister og bureauseksuelle elsker det: Storify. Du har sikkert hørt om mediet tusinde gange og synes også, at det lyder ret smart. Men hvad er det nu lige, det er? Og hvad kan du bruge det til? Det får du svaret på i denne story om Storify.
Det må have været svært at forestille sig Storify for blot 10 år siden. Alligevel er Storify i dag alle steder, og medieanalytikere peger på, at Storify er det næste store 'Future of Content'. Mediet blev oprindeligt lanceret i 2010, men blev først tilgængelig for brugere i april 2011 - og er siden blev brugt dagligt af store udenlandske og danske medier.
 
Det er i høj grad journalister og medie- og kommunikationsfolk, der skaber stories, men alle, der har en interesse i at dele sin historie, kan bruge det journalistiske værktøj. 
 
Dyk ned i, hvad Storify er, og hvordan du kan bruge storytelling-mediet, i denne story:
 
 
 
_____________________________________________
 
 
 
 
 
_____________________________________________

Relaterede artikler

Håndskrællet og slowstegt i organisk havtornolie - Fødevareproducenter anvender i flæng både dybdepsykologiske tricks og tomme feel good-floskler for at ’hjælpe’ os til at...

Giv din stemme

11 stemmer
4,6/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

42 JOB

Kommunikations- og kampagnechef

Se alle job Indryk job

Job

Digital konsulent

Frist: 17. december kl. 12.00

Project Manager

Frist: 6. januar

PR & Communications Manager

Frist: Snarest muligt
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.