Reklamer skal ses i biografen

Skrevet af

Anne Sophia Hermansen

71 artikler

0 indlæg

Ny markedsføring skal sørge for, at det for fremtiden går bedre for dansk biografreklame. Salgsorganisationen Dansk Reklame Film (DRF) går nu aktivt efter annoncørerne med kampagnen "Måske er biografreklamer lidt for effektive".

Desuden holder DRF i august et seminar for medieplannere, hvor man præsenterer cases som Orange og Barcardi. Det handler om at vise mediebureauerne effekten af biografreklamerne på en helt ny måde, forklarer salgschef Anders Raaschou fra DRF.
Berlingske Tidende 22-06-2004

Relaterede artikler

Årets reklame er? - Hvad er årets bedste reklame? Vi har spurgt syv kommunikatører. De svarer alt fra Tryg Forsikring til Whopper Virgins, o...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

43 JOB

PR & Social Media Officer

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.