Artikel
Reklamebureauer frygter ny gysertime

Skrevet af
Af Kim Rosenkilde Nielsen Tirsdag den 12. februar 2008, 05:00 Reklamebureauerne holder vejret, mens økonomien bremser op. Bliver det en blød landing eller en stejl nedtur? Minderne fra branchens krise efter recessionen i 2001 spøger i baggrunden.

.

Relaterede artikler

Temperaturen falder i varmluftbranchen - Optimismen er væk. Frygten for fremtiden har taget branchen med storm. Krisen har vist sit grimme ansigt. Eneste lyspunk...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

49 JOB

Pressekonsulent

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.