Pris til Novo Nordisk

Skrevet af

Charlotte Rau Jacobsen

311 artikler

0 indlæg

Berlingske Corporate Image-pris gik til Novo Nordisk.

Ved højtideligheden i går sagde koncerndirektør Lars Almblom Jørgensen, at han var meget stolt, og at prisen vil lægge et forventningspres på alle medarbejdernes skuldre fremover.
Berlingske Tidende 07-03-02

Relaterede artikler

Jagten på det positive image - Reklame, PR- og Konsulentbureauer tjener i disse år styrtende med penge på at hjælpe progressive virksomheder med at kom...
Fra strategi til handling - Novo Nordisk og Novozymes tekster - Specialet omhandler, hvordan det skriftlige sprog kan bruges i brandingen af en virksomhed. Specialet tager udgangspunkt...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

33 JOB

Webredaktør

Se alle job Indryk job

Job

Communication Specialist

Frist: 12. juli

Pressechef

Frist: 5. august

Kommunikationskonsulent

Frist: 14. august
Se alle job Indryk job

Kursus

Styrk jeres leder- og linjekommunikation

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.