Pressemeddelelser som emailservice

Skrevet af

Charlotte Rau Jacobsen

311 artikler

0 indlæg

Internetvirksomheden Ahaa.dk præsenterer nu en tjeneste, hvor det er muligt for blandt andet virksomheder at få distribueret pressemeddelelser til udvalgte målgrupper – fortrinsvis aviser.

Ahaa.dk’s tjenste vil være en prisstærk konkurrent til Ritzau’s Direkte samt IT-pressen, som har lignende tjenester. - Det har i lange tider været for dyrt og svært for små virksomheder at nå ud til pressen, når de endelig har noget at sige. Det er typisk også de store virksomheder, som præger de daglige overskrifter, og det er ikke altid fordi store virksomheder har mere at tilbyde, men derimod at de råder over større budgetter til PR. Vi ser det som naturligt at kunne tilbyde vores kunder en billig elektronisk pr-service som distribution af pressemeddelelser, siger marketingdirektør hos Ahaa.dk, Sameh Niazy.
ErhvervsBladet 07-02-02

Relaterede artikler

Avis, Generation XL - Når aviserne uundgåeligt bliver til mediehuse, er der ikke plads til arrogance over for, hvad der kan få plads i avisen
100 ideer til din pressekontakt - Det burde være så nemt: Skriv en god historie, send den til den rette journalist, og du er i avisen i morgen. Men virkel...
Spammer du pressen? - Det er spam at sende pressemeddelelser for sent ud på dagen. Det er spam at sende pressemeddelelser for bredt ud. Det er...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

37 JOB

Digital kommunikationsprofil

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.