PR-firma med succes

Skrevet af

Jens Balslev
Redaktør

13 artikler

0 indlæg

PR-firmaet Nickname Special Made har succes med usædvanlige produkter.

Det lille otte-mandsfirma Nickname Special Made i København er firmaet bag store PR-succeser som Prince’s runde askebægre i rustfrit stål og M&M-chokoladernes madkasse. I 2000 omsatte Nickname Special Made for 25 millioner kroner, og administrerende direktør Peter Schmidt satser på usædvanlige produkter.

- Vi skaber og fremstiller lidt usædvanlige produkter. De skal ikke alene have en funktion i sig selv, de skal også generere synlighed og merværdi for produktet og virksomheden bag det. Og jeg taler ikke om T-shirts eller paraplyer med logoer på, for det laver vi slet ikke. De standardløsninger lader vi andre om, siger Peter Schmidt.

Virksomhedens specielt designede varer fremstilles alle i Fjernøsten. Enten direkte for kunderne eller for kundernes reklamebureau.

Kilde: Jyllands-Posten 27-08-01

Relaterede artikler

PR branchens mørke prins: Brinkmann - Brinkmann er for nogle den mørke prins i dansk PR. Han er både brutal og dygtig, og har mere kamperfaring i kommunikatio...

Giv din stemme

6 stemmer
4,5/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

61 JOB

Taleskriver

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

SoMe-ansvarlig

Frist: Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 49

Digital journalist

Frist: 6. december

Media Relations Manager

Frist: 3. december
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.