OMD får også en løve

Det danske mediabureau OMD følger trop på BBDO og Framfab og vinder en Media Lion i Cannes.
OMD har sikret Danmark endnu en plads på reklamehimlen med den Media Lion, som bureauet vandt for dets mediastrategi for Sony. Det var projektet med forbindelse til Sony Audio CD, "Get inside the music", som faldt i dommernes smag.

Det er andet år i træk, at det er lykkedes en dansk virksomhed at vinde en Media Lion på festivalen i Cannes. I år er OMD en ud af kun to europæiske virksomheder, de vinder en af de i alt 16 medieløver. Den anden virksomhed, som kunne hente en Media Lion hjem til det europæiske kontinent var fra Slovnien.

Latinamerika som kontinent fik hele seks af medieløverne, mens selve Grand Prix løven gik til de amerikanske virksomheder Bogusky og Crispin Porter.

OMD er for syvende år i træk blevet kåret som Danmarks bedste mediabureau i Børsens Nyhedsmagasins årlige analyse.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også