Nye medier, nye forbrugere

Skrevet af

Observer

243 artikler

0 indlæg

Word of mouth metoden er skiftet ud med word of relevant mouth metoden.

Med internettet som tidens medie er der skabt en ny type forbrugere, der ikke længere blot vil modtage, de vil deltage. Indlæg fra forbrugere på internettet afslører produktets kvalitet, og flere forbrugere vil hellere høre om andres erfaringer og selv prøve produktet, før de køber. Det er internettets muligheder, der har skabt den nye type forbruger, og ifølge trendwatcher Reiniers Evers fra Trendwatching.com vil forbrugere i stadig stigende grad få lyst til at involvere sig i udviklingen af produkter og brands, og det vil give en helt ny form for brugerdrevet innovation.
Børsen 30-11-2005

Relaterede artikler

Byggeklodsen til et brandfællesskab - Hvad kan virksomheder lære af voksne menneskers lidenskabelige leg med LEGO? De kan lære formlen for et fællesskab omkri...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

41 JOB

Praktikplads

Se alle job Indryk job

Job

Praktikplads

Frist: 25. november

Praktikanter

Frist: Vi holder samtaler løbende.

Praktikanter til forårssemesteret

Frist: 15. november
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.