Nudging, the gentle push in service design and communication
Practical nudging

Skrevet af

Line Groes
CEO
IS IT A BIRD

4 artikler

76 indlæg

Nudging is a gentle push. Nudging is cool and indirect communication. An effective nudge consists of elements from professional competences such as political development, behavioural economy, service design and communication. Stop screaming; nudging is a whisper that works.

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Lær servicedesign på japansk - I Japan er de gode til service. De skyr nemlig ingen midler for at give mere og bedre service. Netop derfor har de som d...
Adfærdsdesign for dummies - Ny dansk introduktion til adfærdsdesign. Forsker ved School of Politics and International Relations Erik Gahner Larsen a...
Vejen til mindre trængsel - Der ligger meget sjældent rationelle valg bag, når vores adfærd er med til at forværre trængslen. Derfor har det også en...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

44 JOB

Pressekonsulent

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Digital kommunikationsprofil

Frist: 12. august

Kommunikatør

Frist: 9. august

kommunikationsmedarbejder

Frist: 21. august
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.