Novo Nordisk topper i imageanalyse

Novo Nordisk indtager førstepladsen i Børsens Nyhedsmagasins årlige imageanalyse efterfulgt af Novozymes på andenpladsen og Grundfos på tredjepladsen. Dermed fastholder Novo Nordisk sin placering fra sidste år, mens Novozymes stjæler andenpladsen fra A.P. Møller Gruppen, der i år må nøjes med en fjerdeplads.
af Charlotte Rau Jacobsen

Børsens Nyhedsmagasin kårer vinderen med ordene ”Rollemodel. Forener indtjening med ansvarlighed, glade medarbejdere og fremragende forskning. Men med en lidt tung organisation?”. Virksomhederne er blevet sammenlignet på ledelse, kommunikation, medarbejdere, kvalitet, innovation, troværdighed, ansvarlighed, finansiel styrke, attraktiv samarbejdspartner samt kendskab. Novo Nordisk løber med førstepladsen i alle kategorier undtagen ledelse og innovation, hvor selskabet får andenpladsen samt finansiel styrke, der rækker til en tredjeplads.
Børsens Nyhedsmagasin 06-05-02, Politiken 06-05-02

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også