Novo Nordisk årets Superbrand

Skrevet af

Charlotte Rau Jacobsen

311 artikler

0 indlæg

Novo Nordisk er Årets Superbrand 2003. 15 jurymedlemmer kårede virksomheden blandt i alt 224 superbrands ved en prisuddeling i går. Juryen lægger især vægt på, at Novo Nordisk har udviklet sig og samtidig formået at holde fast i sit særpræg.


Desuden lykkedes det Novo Nordisk at forblive førende inden for sit felt og samtidig udvikle nye produkter til gavn for mennesker med andre sygdomme. Endelig fremhæver juryen, at Novo Nordisk evner at operere i krydsfeltet mellem aktionærerne og dem, der synes, det er odiøst at tjene penge på sygdom. International marketingdirektør Jesper Højland fra Novo Nordisk var både stolt og ydmyg over prisen. Han vurderer, at det er Novo Nordisk' ansvarlighed over for både samfund, miljø og medarbejdere, der slår igennem.
Børsen 22-01-2003

Relaterede artikler

Skovs goddag til Carlsberg - Anne-Marie Skov bliver Carlsbergs nye kommunikationsdirektør. Karrieredrømmene pegede oprindeligt mod at undervise i gym...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

50 JOB

Studentermedhjælper

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.