Modtageren tager kontrollen med reklamen

Skrevet af

Observer

243 artikler

0 indlæg

Digitaliseringen vil revolutionere reklamemarkedet. Det forudser en af Storbritanniens førende kometer inden for digital markedsføring, Mark Cridge. Han har stået for netkampagner for blandt andet McDonalds, Pot Noodle og UK's Royal Navy & Royal Marines.

 
 I takt med at medierne inden for de kommende 5 til 10 år bliver digitaliserede, vil reklamerne også blive det. Det gælder for eksempel outdoor-medier, hvor plakater og postere bliver digitale og vil kunne styres centralt, ligesom brugernes mulighed for at interagere med reklamerne vil vokse. Taberen bliver de traditionelle tv-reklamer, mener Mark Cridge. Når først de store producenter af forbrugsgoder og madvarer opdagerne mulighederne og flytter markedsføringsbudgetterne, vil vi se omvæltningen, siger han.
Berlingske Tidende 24-05-2005

Relaterede artikler

Årets reklame er? - Hvad er årets bedste reklame? Vi har spurgt syv kommunikatører. De svarer alt fra Tryg Forsikring til Whopper Virgins, o...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

43 JOB

PR & Social Media Officer

Se alle job Indryk job

Job

Global PR Manager

Frist: As soon as possible

Praktikant

Frist: 15. maj

Pressemedarbejder og kommunikationsrådgiver

Frist: 26. april
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.