Modtageren tager kontrollen med reklamen

Digitaliseringen vil revolutionere reklamemarkedet. Det forudser en af Storbritanniens førende kometer inden for digital markedsføring, Mark Cridge. Han har stået for netkampagner for blandt andet McDonalds, Pot Noodle og UK's Royal Navy & Royal Marines.
af Observer

 
 I takt med at medierne inden for de kommende 5 til 10 år bliver digitaliserede, vil reklamerne også blive det. Det gælder for eksempel outdoor-medier, hvor plakater og postere bliver digitale og vil kunne styres centralt, ligesom brugernes mulighed for at interagere med reklamerne vil vokse. Taberen bliver de traditionelle tv-reklamer, mener Mark Cridge. Når først de store producenter af forbrugsgoder og madvarer opdagerne mulighederne og flytter markedsføringsbudgetterne, vil vi se omvæltningen, siger han.
Berlingske Tidende 24-05-2005

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også