Miniguide til dit nyhedsbrev
Miniguide til dit nyhedsbrev

Skrevet af
En relevant, personlig og korrekt timet e-mail har over de sidste to årtier næsten altid sikret det bedste markedsføringsmæssige resultat. Det er uanset, om formålet er at sælge et abonnement eller aktivere kunder. Voksende interesse i SoLoMo har naturligt medført syn på nyhedsbrevet som passé. Har ...

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Vi vil bombarderes med nyhedsbreve - Til trods for at der sendes rigtig mange nyhedsbreve ud hver uge til danske forbrugere, ser det ud til, at forbrugerne l...
En Filur til k-folket - Lige om lidt lancerer Kforum et nyt, farverigt redesign af sitet. Vi vil gerne gøre din brugeroplevelse bedre, så det bl...
Bedre til prisen - Man kunne håbe, at boligboblen og 2008-finanskrisen måske en gang for alle lagde myten om den rationelle forbruger i gra...

Giv din stemme

26 stemmer
4,0/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

58 JOB

Team Lead for Kampagner og kommunikation

Se alle job Indryk job

Kursus

Én-dags-kursus: Skærp dit pitch, og styrk dine presserelationer

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Job

Account Executive

Frist: 7. oktober

Talent Acquisition Specialist

Frist: Snarest muligt

Communications Assistant

Frist: 26. oktober
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.