Mindre målgruppe

Med stadig flere direktører og erhvervsfolk der presser på for et "Ja" den 28. september kører det private arbejdsmarked nærmest sin egen kampagne.


Derfor er det kun naturligt at Nyrup målretter sin kampagne mod
de offentligt ansatte, hvor tvivlen stadig er udbredt. På onsdagens
gruppemøde i Ringkøbing understregede statsministeren dette
forhold med ordene: "Vi skal forklare, at der er en direkte sammenhæng
mellem offentlige arbejdspladser, velfærdssamfundet og et ja til
euroen. At både private og offentlige ansatte deler skæbne.
I kommunikationen vil Socialdemokratiet forsøge at inddrage tillidsfolkene, der skal
stå som garanter og accepterede formidlere af budskabet: stem Ja.
Der er stadig langt til et sikkert ja, men man kan bemærke, hvordan
S med vanlig fornemmelse for timing, er ved at køre de store kanoner
i stilling præcis på det tidspunkt, hvor modstanderne er ved
at løbe tør for ammunition.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også