Mål dit brand med Brand Styrke Index

Der er et nyt værktøj på vej, som kan måle et brands styrke og position. Navnet er Brand Styrke Index, og det er Handelshøjskolen, Vilstrup Research samt konsulentvirksomheden Stig Jørgensen & Partner, der i samarbejde vil udvikle værktøjet.
af Charlotte Rau Jacobsen

Systemet skal være kundedrevet og ikke konsulent-drevet, for så kan virksomhederne få deres eget institut til at foretage analysen. Det forklarer administrerende direktør Christian Hjorth fra Vilstrup Research. Bliver værktøjet en succes, vil virksomhederne for første gang stå med en kontinuerlig måling, som de kan sammenligne med både danske og udenlandske brands. Samtidig gør systemet det muligt at sammenligne brands på tværs af kategorier og virksomheder, hvilket man ikke kan i dag.
Børsen 11-06-2003

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også