Kundemagasinerne skyder op som paddehatte

Skrevet af

Observer

243 artikler

0 indlæg

Antallet af kundemagasiner er i stærk vækst, både i Danmark, i England og USA.

 Ifølge den amerikanske guru på området James Meyers er kundemagasinerne endnu en måde at tænke målrettet på, i stedet for at gå efter massekommunikationen. Han vurderer, at udbuddet af kundemagasiner vil stabilisere sig inden for de næste fem år.

 

 James Meyers peger på, at kundemagasinerne ikke har nogen indflydelse på virksomhedernes reklamebudgetter. I stedet vælger virksomhederne bare at omprioritere deres reklamer. Han vurderer samtidig, at kundemagasinerne kommer til at sidde på 20 procent af reklamebudgettet.
Berlingske Tidende 29-03-2005

Relaterede artikler

Det skizofrene magasin - Cover Man er på gaden. Skal Euroman føle sig truet? Nej. Cover Man mangler sammenhæng og retning. Hvad er sammenhængen m...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

37 JOB

Digital kommunikationsprofil

Se alle job Indryk job

Kursus

Uddannelse: Rådgiver i intern kommunikation

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Kursus

Uddannelse: Rådgiver i intern kommunikation

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.