Virker branding? Kommunikationen er over alt - men den gør tilsyneladende ringere og ringere indtryk.
RÆSON bringer nu Kresten Schultz Jørgensens analyse af Branding efter Politiken efter Aktuelt efter Coca-Cola efter Dagen efter Fireball og efter Majken. Et essay skrevet fra Det Kongelige Teater. Et hus i Debords skuespillersamfundet eller skuespillernes hus i samfundet. Kresten er vendt tilbage med svaret før alle andre. Genfødt som dydigheden selv. Udfra moralen: Det er med branding som med så meget andet. Når dyd bliver til religion, er dyden en begrænsning.
Relaterede artikler
Avis for de rige
-
Indtil nu er det kun de kristne og de intellektuelle, der har haft deres egen avis. Om ikke så længe får også de unge, r...
Dagen derpå
-
Dagbladet Dagen havde valgt sit navn for de gode sloganmuligheder. Mest er de nu blevet udfoldet efter dets sandsynlige ...
Sprunkens boomerang branding
-
Randi synes, jeg er en god elsker var rubrikken på forsiden af den nye erhvervssektion i Berlingske den 23. maj. Ikke fo...
Branding er død
-
Der bliver brugt gigantiske summer på branding. Ethvert firma med respekt for sig selv har i dag et brand. Men er brandi...
Fireballs USP forklaret
-
K-forum har talt med forfatteren Anthony Aconis bag bogen 'Fireball - et opgør med
branding' for at få Fireball forkla...
Skinnet bedrager
-
Ahh, endelig en bog, der reflekterer eftertænksomt og kritisk over de seneste års investeringer i og fokus på branding i...
Kejserens Nye Reklamebureau
-
Kresten Schultz Jørgensen om Brandingmanien. Klokkerne ringer for selv en reklamekliché, når man med interesse læser ann...
To brand or not to brand!
-
Meningerne er unægtelig mange i den øjeblikkelige ophedede debat om værdien af branding. Alt fra, at branding er det ren...
Fireball- Forsvar for et angreb
-
Der er godt nok kommet gang i gryden og det er jo fornemt. Da jeg skrev Fireball var det nemlig præcis med ønsket om at ...
Wally Olins Om Brands
-
Wally Olins har arbejdet med virksomhedsidentitet, mærkevarer og grafisk design i en menneskealder. Olins har nu sendt e...
Kresten er tilbage
-
Jeg hørte for snart lang tid siden om Kresten Schultz Jørgensen og hans nye bogprojekt:" Magt og Mirakler", der efter si...
Kresten, Kvas & Coca-Cola
-
Kresten Schulz Jørgensen, gør i sin nye bog op med sin egen branche og sit eget fag. I hvert fald dem der mener at kommu...
DAGEN II?
-
Alt gik efter planen indtil for få dage siden. Nyhedsavisen var framed som fremtidens indlysende ide. På kort tid var de...
Dagens medarbejdere dagen efter
-
De blev købt for millioner, som drejede det sig om en italiensk fodboldklub på opkøb. De blev solgt som en arrogant eli...