Kåring af bedste mærke i dansk erhvervsliv

Skrevet af

Marie-Louise Andersen

1 artikler

0 indlæg

Organisationen Superbrands har udpeget 224 af de bedste B2B-brands i Danmark, de såkaldte ’superbrands’, og et af disse kan til januar forvente at få tildelt prisen som årets bedste brand. En virksomhed med status af superbrand er kendetegnet ved det bedste omdømme inden for sit felt, og at den tilbyder kunderne et produkt af højeste kvalitet, som samtidig indeholder betydelige følelsesmæssige værdier i forhold til konkurrenternes.

- Branding har længe eksisteret som en disciplin inden for forbrugsvarer, men har været længere tid om at modnes i B2B-verdenen. Vigtigheden af denne nøgledisciplin er nu ved at opnå udbredt anerkendelse i B2B-virksomheder, siger Henrik Rouchmann, administrerende direktør i Superbrands Danmark. Bogen ’Superbrands business to business 2003’, fortæller om udviklingen af 45 af Danmarks stærkeste B2B brands.
ErhvervsBladet 12-12-2002


Relaterede artikler

Adgangskort til corporate branding - Corporate branding er en strategisk ledelsesopgave. Adgangskortet er en systematisk proces, der kræver organisatorisk in...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

65 JOB

Kommunikationsstudent

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.