Kåring af bedste mærke i dansk erhvervsliv

Organisationen Superbrands har udpeget 224 af de bedste B2B-brands i Danmark, de såkaldte ’superbrands’, og et af disse kan til januar forvente at få tildelt prisen som årets bedste brand. En virksomhed med status af superbrand er kendetegnet ved det bedste omdømme inden for sit felt, og at den tilbyder kunderne et produkt af højeste kvalitet, som samtidig indeholder betydelige følelsesmæssige værdier i forhold til konkurrenternes.
af Marie-Louise Andersen

- Branding har længe eksisteret som en disciplin inden for forbrugsvarer, men har været længere tid om at modnes i B2B-verdenen. Vigtigheden af denne nøgledisciplin er nu ved at opnå udbredt anerkendelse i B2B-virksomheder, siger Henrik Rouchmann, administrerende direktør i Superbrands Danmark. Bogen ’Superbrands business to business 2003’, fortæller om udviklingen af 45 af Danmarks stærkeste B2B brands.
ErhvervsBladet 12-12-2002


Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også