Hvem vinder ”Årets Hadereklame”?

Skrevet af

Charlotte Rau Jacobsen

311 artikler

0 indlæg

Biva-reklamerne med sloganet ”Vi ses i Biva” er med i konkurrencen om at blive årets hadereklame.

Biva-reklamerne med sloganet ”Vi ses i Biva” er med i konkurrencen om at blive årets hadereklame. Det foruroliger ikke den 30-årige Millie Johansen, der sammen med sin far står bag de 30 møbelforretninger i Biva-kæden – og som samtidig selv optræder i reklamen som den ivrigt fingerpegende kvinde. I stedet er Millie Johansen stolt over at være med på listen blandt mange store virksomheder. Samtidig peger hun på, at det med tv-spottene er lykkedes Biva at komme igennem med budskabet: At Biva er meget konkurrencedygtig. Biva bruger ikke noget reklamebureau, for virksomheden er ifølge Millie Johansen aldrig stødt på et bureau, der synes, at reklamer som Biva-reklamerne er en god idé.

Relaterede artikler

Årets reklame er? - Hvad er årets bedste reklame? Vi har spurgt syv kommunikatører. De svarer alt fra Tryg Forsikring til Whopper Virgins, o...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

43 JOB

Strategisk Kommunikationschef

Se alle job Indryk job

Job

Live-projektleder

Frist: 7. maj kl. 18.00

Souschef

Frist: 3. maj

Studentermedhjælper

Frist: Hurtigst muligt
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.