Hvem vinder ”Årets Hadereklame”?

Biva-reklamerne med sloganet ”Vi ses i Biva” er med i konkurrencen om at blive årets hadereklame.
af Charlotte Rau Jacobsen

Biva-reklamerne med sloganet ”Vi ses i Biva” er med i konkurrencen om at blive årets hadereklame. Det foruroliger ikke den 30-årige Millie Johansen, der sammen med sin far står bag de 30 møbelforretninger i Biva-kæden – og som samtidig selv optræder i reklamen som den ivrigt fingerpegende kvinde. I stedet er Millie Johansen stolt over at være med på listen blandt mange store virksomheder. Samtidig peger hun på, at det med tv-spottene er lykkedes Biva at komme igennem med budskabet: At Biva er meget konkurrencedygtig. Biva bruger ikke noget reklamebureau, for virksomheden er ifølge Millie Johansen aldrig stødt på et bureau, der synes, at reklamer som Biva-reklamerne er en god idé.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også