Guide til brug af Micro Content
Hvad er din Micro Content-strategi?

Skrevet af
Micro Content er god strategisk kommunikation, der består af små bidder, som hurtigt kan læses og deles blandt din virksomheds følgere på de sociale medier. Læs med her og tag ved lære af virksomheder, der har afluret, at ’less is more’.

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Kick ass Insta-ads - I dag klipper Instagram snoren for reklamer på platformen. Nu kan danske annoncører også markere sig på det sociale medi...
DSB har floppet igen - DSB har fået udarbejdet en selvoptaget kampagne. Denne gang forsøger de at skabe et fællesskab omkring den dårlige servi...

Giv din stemme

18 stemmer
3,9/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

40 JOB

Enhedschef

Se alle job Indryk job

Job

Praktikant

Frist: 1. november

Studentermedhjælper

Frist: 28. oktober

Kommunikations- og marketingkonsulent

Frist: Hurtigst muligt
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.