Hurra-ord eller ærlig snak

Skrevet af

Redaktionen Kforum

966 artikler

57 indlæg

Vi kender alle hurra-ordene fordi vi er ved at drukne i dem inden for moderne værdiledelse. Det er ord og begreber som åbenhed, professionalisme, ansvarlighed, loyalitet, engagement, troværdighed, synlighed, omstillingsparathed - og hvad det nu ellers er at man eller har valgt som sit varemærke til at profilere virksomheden internt og/eller eksternt. K-forum bringer her et uddrag fra bogen 'Når virksomheden åbner sit vindue'.

K-forum bringer her et uddrag fra bogen 'Når virksomheden åbner sit vindue'. Bogen er en mosaik af artikler der alle forholder sig til – Kommunikation og formidling – et Corporate perspektiv, og artiklernes omdrejningspunkter er emner som lederen som meningsskaber, storytelling i forbindelse med værdier i virksomheder, tillid som fundament for ledelse, impression management eller selvfremstilling, corporate branding, strategisk kommunikation, forandringskommunikation og identitet og image.

Læs her Leif Becker Jensens bidrag 'Hurra-ord eller ærlig snak'

Relaterede artikler

Moses og managementmode i Aarhus - Kan Bibelens historie om Moses redde virksomheder i krise? Er storytelling bare endnu en managementdille, og er anekdote...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

60 JOB

Kommunikationschef

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Kommunikationskonsulent

Frist: 26. september

Kommunikationsrådgiver

Frist: 10. oktober

kommunikationsmedarbejder

Frist: 10. oktober
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.