Vi kender alle hurra-ordene fordi vi er ved at drukne i dem inden for moderne værdiledelse. Det er ord og begreber som åbenhed, professionalisme, ansvarlighed, loyalitet, engagement, troværdighed, synlighed, omstillingsparathed - og hvad det nu ellers er at man eller har valgt som sit varemærke til at profilere virksomheden internt og/eller eksternt.
K-forum bringer her et uddrag fra bogen 'Når virksomheden åbner sit vindue'.
K-forum bringer her et uddrag fra bogen 'Når virksomheden åbner sit vindue'. Bogen er en mosaik af artikler der alle forholder sig til – Kommunikation og formidling – et Corporate perspektiv, og artiklernes omdrejningspunkter er emner som lederen som meningsskaber, storytelling i forbindelse med værdier i virksomheder, tillid som fundament for ledelse, impression management eller selvfremstilling, corporate branding, strategisk kommunikation, forandringskommunikation og identitet og image.
Læs her Leif Becker Jensens bidrag 'Hurra-ord eller ærlig snak'