Flere reklamer i 2004

Skrevet af

Charlotte Rau Jacobsen

311 artikler

0 indlæg

Antallet af reklamer vil stige kraftigt det kommende år

Markedet for især outdoor-annoncering vokser kraftigt i Danmark i øjeblikket, men Norge er også godt med. Clear Channel Norge fremlagde i sidste uge sine prognoser for 2004, og det norske selskab forventer en vækst i reklameomsætningen på 10 procent for alle mediekanaler til næste år. Især spås der en kraftig vækst i antallet af reklamer på internettet - hele 38 procent flere reklamer i det medie til næste år. Det er især fremgangen for de amerikanske og japanske økonomier, der får optimismen op i Clear Channel Norge.

Berlingske Tidende 18-11-2003

Relaterede artikler

Årets reklame er? - Hvad er årets bedste reklame? Vi har spurgt syv kommunikatører. De svarer alt fra Tryg Forsikring til Whopper Virgins, o...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

43 JOB

Kommunikationsmedarbejder

Se alle job Indryk job

Job

Public Affairs Specialist

Frist: Snarest muligt

Projektleder

Frist: 22. april

Digital Marketing Manager

Frist: 21. april
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.