Event som marketing

Skrevet af

Charlotte Rau Jacobsen

311 artikler

0 indlæg

Det halter for danske virksomheder med at udnytte den marketingværdi, der ligger i events.

Danske virksomheder har modsat mange udenlandske virksomheder ikke taget events til sig som marketingdisciplin. Ofte ser virksomhederne event-budgettet som lidt af en festkonto i stedet for som en marketinginvestering, mener eventchef Gerdie Schreuders fra Mind United. Hun vurderer, at kun hver fjerde aktivitet giver det udbytte, som den burde, og at eventene ofte er for små og kedelige. Hun opfordrer virksomhederne til at finde på unikke events i stedet for at invitere nøglekunder til landskamp i Parken. Samtidig er det vigtigt, at virksomhedens vision og mission i langt højere grad bliver integreret i eventen, mener Gerdie Schreuder.

Børsen 17-10-01

Relaterede artikler

Event, event, event - Events kan ændre markeder, flytte mennesker, udvikle byer og skabe nye verdensbilleder. Kommunikatører kan bruge events ...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

36 JOB

Student

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Student

Frist: 18. december kl. 12.00

Chef for Partnerskab og Forretningsudvikling

Frist: 3. januar

Student

Frist: 5. januar
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.