Hvilket ansvar løfter din virksomhed?
Er dit brand lige så stærkt som Greta Thunbergs?

Greta Thunberg. Kilde: Getty Images.

Purpose er blevet normen. Flere og flere brands indtager talerstole, investerer i at flytte dagsordner eller støtter andre, der gør. Men hvad siger tallene? Virker det? Og har det indflydelse på vores tilbøjelighed til at købe ind i et brand?

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Sig nej til WHY - I de seneste 10 år er ledelsesinteressen for organisationers overordnede formål, why og purpose, eksploderet (jeg kalder...
Kunderne køber dit WHAT – ikke dit WHY - Patagonia opfordrer folk til at lade være med at købe virksomhedens produkter, hvis de ikke har brug for dem. Den giver ...
Er du en poser, crafter eller magic connector? - WHY-debatten raser. Her nuancerer Ralf Lodberg, CCO & partner i Advice, debatten i tre konkrete strategier til, hvordan ...
"Den bedste kommunikation er handling" - Kreativ direktør i We Love People Christina Blak mener ikke, profit behøver at stå i modsætning til gode intentioner, og...
Carlsberg vinder Årets Kampagne - Med hjælp fra blandt andre Yellow og IUM delte Carlsberg budskabet om den nye Snap Pack-forpakning med folket og sparede...
Klimatossen Greta Thunberg - Hanne Roer zoomer ind på den svenske klimaaktivists retorik. Nærlæsningen af hendes taler viser en dygtig taler, der har...
5 fejl i forandringer - Kommunikation er uden tvivl en vigtig komponent i enhver forandring, og i Proscis Best Practice-studie for forandringsle...
Pas på heltefælden - Brands falder alt for ofte i ’heltefælden’. Det mener Thomas Kolster, der er træt af, at brands sætter sig selv først i ...

Giv din stemme

12 stemmer
4,5/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

40 JOB

Senior Corporate Writer and Editor

Se alle job Indryk job

Kursus

SoMe bootcamp

Kun få ledige pladser

Se alle Bliv klogere

Job

Videojournalist

Frist: 25. august

Journalist/kommunikationskonsulent

Frist: 8. september

Studentermedhjælper

Frist: hurtigst muligt
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.