Den håndgribelige storytelling

Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder fremtidsprofetierne. Men debatten svæver i de højere luftlag, og mange virksomheder er stadig i vildrede: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvordan finder vi den gode historie? Og hvordan fortæller vi historien så det giver den rette afsmitning på virksomhedens brand?

Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden. Det mærker vi også på K-forum hvor artikler om Storytelling bliver læst i stort tal.

Derfor bringer vi her en lille del af bogen ”Storytelling – branding i praksis” forfattet på kommunikationsbureauet Sigma med direktør Klaus Fog i spidsen.
Indhold og forord (pdf)

Første kapitel:
Branding gennem storytelling (pdf)
Andet kapitel:
Historiefortællingens fire elementer (pdf)
Storytelling – Branding i praksis
af Klaus Fog, Christian Budtz og Baris Yakaboylu
Forlag Samfundslitteratur
1. udgave 2002
ISBN 8759310332
232 sider, anslået 348,-
Udkommer 23. oktober 2002

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job