Danske reklamebureauer tjener bedst

Det går langt bedre for de helt eller delvist danskejede reklamebureauer end for de store amerikanske kæder. Det viser en gennemgang af de seneste to års regnskaber fra de 27 største reklamebureauer i Danmark. I spidsen på listen over den bedste indtjening blandt reklamebureauerne ligger Wibroe, Duckert & Partners efterfulgt af Republica og Kunde og Co.
af John Veje

Administrerende direktør i Propaganda Bjørn Stene forklarer den danske succes med, at medarbejderkulturen i de danske bureauer sikrer større ansvarlighed og interesse end lønmodtagerkulturen i de amerikanske kæder. Bjørn Stene mener, at seniorkræfterne skal være medejere og partnere for at sikre en høj effektivitet og dermed et godt resultat på bundlinjen.
Børsen 25-09-02

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job