Dansk succes for svensk reklamebureau

Skrevet af

Nina Lusty

62 artikler

0 indlæg

Det svenske reklamebureau Thörn & Täckenström vinder i øjeblikket flere danske kunder end kunder i hjemlandet. Reklamebureauet har aktuelt stået bag medicinalselskabet Nycomeds danske kampagne for Kodimagnyl og er snart aktuel med reklamer for Synoptik og introduktionen af den britiske stormagasinkæde Debbenhams.


- Vi er ikke gået ind i en egentlig offensiv i Danmark. Det startede med, at vi hjalp svenske kunder i Danmark, og så har det udviklet sig. Det er de danske kunder, der har søgt os og ikke omvendt, lyder det fra administrerende direktør i Thörn & Täckenström Hans Täckenström. Han peger på, at svenske reklamebureauer har fordel af, at den svenske fortællestil er mere international, at svenske reklamebureauer er mere strategiorienterede, samt at den lave svenske kronekurs giver mere for pengene.
Børsen 27-08-2003

Relaterede artikler

Årets reklame er? - Hvad er årets bedste reklame? Vi har spurgt syv kommunikatører. De svarer alt fra Tryg Forsikring til Whopper Virgins, o...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

43 JOB

Student Assistant

Se alle job Indryk job

Job

Live-projektleder

Frist: 7. maj kl. 18.00

Digital Marketing Manager

Frist: 21. april

Studentermedhjælper

Frist: 1. maj
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.