Dansk reklame savner idéer, holdninger og humor

Skrevet af

Charlotte Rau Jacobsen

311 artikler

0 indlæg

De danske reklamefilm mangler at sætte både idéen og humoren i højsædet. Og så skal der være plads til holdninger og kvalitet.


Det mener reklamefilminstruktør Martin Werner. Han vandt forleden to Arnold-priser - Instruktørprisen og Idéprisen for en reklamefilm for henholdsvis Synoptik og Parken/FCK. Han advarer om, at folk har nået et mætningspunkt. Og hvis ikke branchen laver bedre reklamefilm, gider forbrugerne ikke se dem! Martin Werner understreger, at der er masser af talent i branchen, som bare ikke bliver udviklet.
Berlingske Tidende 05-11-02

Relaterede artikler

Årets reklame er? - Hvad er årets bedste reklame? Vi har spurgt syv kommunikatører. De svarer alt fra Tryg Forsikring til Whopper Virgins, o...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

43 JOB

Public Affairs Specialist

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.