Corporate Branding og den retoriske grundsituation

Vejen til succesfuld Corporate Branding er lang og kringlet. Rå og udfordrende er virksomhedernes kamp for at differentiere sig og samtidig foretage generelt acceptable og moralske handlinger. Virksomhedernes værktøj er værdier, følelser og symboler samt politisk og moralsk legitimitet. Læs her, hvordan Niels Møller Nielsen argumenterer for at virksomhedskommunikation kan hente nyttig inspiration fra det klassiske ethosbegreb.

Relaterede artikler

Kresten og den udydige brand religion - Virker branding? Kommunikationen er over alt - men den gør tilsyneladende ringere og ringere indtryk. RÆSON bringer nu ...
Seven Deadly Sins of 100 Branding Failures - I kølvandet på den voldsomme debat om branding her på K-forum må det være på tide at sætte fokus på et udenlandsk indlæg...
Bedre branding = kryptonit & konflikter - Tidens hede, og ofte uklare og floskelfyldte debat om branding og storytelling rummer et overset potentiale. Når virksom...

Kommentarer

Få nyhedsbrev

45 JOB

Kommunikations- og PR-manager

Se alle job Indryk job

Job

Kommunikationskonsulent

Frist: Hurtigst muligt

Presse- og Kommunikationsrådgiver

Frist: 31. marts

Praktikant

Frist: 10. april
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.