Contextual Branding er fremtiden

Skrevet af

Charlotte Rau Jacobsen

311 artikler

0 indlæg

Fremtidens mærkevarer skal være aktive og i dialog med kunderne hele tiden. Det mener Martin Lindstrøm, der er ekspert i e-markedsføring og er taget fra Sydney til København for at holde foredrag om Contextual Branding.

Contextual Branding handler om at sende den rigtige besked til det rigtige menneske på det rigtige tidspunkt. Martin Lindstrøm påpeger, at forbrugerne er omgivet af interaktive medier fra de står op, til de går i seng. Derfor skal mærkevarernes kommunikation være aktiv og dialogbaseret, understreger Martin Lindstrøm. Trenden i markedet i dag er en tro på stabilitet og tradition. Derfor skal teknologien være med til at bygge værdier op. Samtidig skal den gøre forbrugeren til en ”helt”, mener Martin Lindstrøm.

Relaterede artikler

E-branding eller kaos - I dag er man klar over at internettet ikke er en markedsplads, men en unik kommunikationskanal som skal bruges aktivt h...
Gucci Government - en kritik af nationen som brand - Hovedformålet med at brande en by,region eller land er at gøre den attraktiv overfor turister,videnarbejdere og udenlan...
Profilgrød eller branding for alvor - ”Spred Jer i en klump” er ikke blot billedet på de små poder til en fodboldkamp i miniput-rækken, men desværre også bill...
Adgangskort til corporate branding - Corporate branding er en strategisk ledelsesopgave. Adgangskortet er en systematisk proces, der kræver organisatorisk in...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

41 JOB

Markedsføringskonsulent

Se alle job Indryk job

Job

Videojournalist

Frist: 15. marts

Kommunikationsmedarbejder

Frist: 14. marts

Kommunikationskonsulent

Frist: 22. marts
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.