Bureauer satser på medierådgivning

Medietræning og ledelsesrådgivning er på tilbudslisten hos flere og flere kommunikationsbureauer. Dermed konkurrerer bureauerne med Jøp, Ove og Myrthu, der for nogle år siden var hovedaktør på det område.
af Observer

Formand for de danske PR-virksomheders brancheforening BPRV peger dog på, at det stadig er Jøp, Ove og Myrthu, der er dominerende på markedet nu sammen med Kommuniké og GCI Mannow. Hos Holm Kommunikation har man netop indgået et strategisk samarbejde med tv-journalisten Jesper Klit, og målet er at blive markedets førende inden for medie- og budskabstræning i løbet af de næste to år. Holm Kommunikation vil gå efter de 100 største danske virksomheder.
Berlingske Tidende 19-04-2005

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også