Brugerguide til branding

Skrevet af

Ida kristine wildt

1 artikler

0 indlæg

En ny bog med titlen ”Ind til sagens kerne. Branding af business-to-business” er kommet på markedet. Bogen handler om et af årets vigtigste begreber inden for markedsføring, nemlig branding, og er forfattet af John Folkmann.


Bogen betegnes ifølge Børsen som en brugerguide til branding, og består blandt andet af kapitler om virksomhedens kommunikation, praktisk branding og kommunikationens virkemidler. Bogen er udgivet på Forlaget Prunella og koster 248 kroner.
Børsen 11-10-02

Relaterede artikler

Branding bruges for bredt - Branding er alt, branding er værdierne, branding er ledelsen... Nej, stop! Branding-begrebet bruges alt for bredt. Ident...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

38 JOB

Pressemedarbejder

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Campaigner

Frist: 21. august

Redaktør til sociale medier

Frist: 2. september kl. 9.00

Journalist

Frist: hurtigst muligt
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.