Branding pris uddeles for første gang

Dansk Turismes Brandingpris er en ny pris, der hvert år skal synliggøre og belønne initiativer og markedsføringsaktiviteter, som tager udspring i de danske brandingværdier ”hygge-uhøjtidelig”, ”design-begavet” og ”oase-fri”. Dansk Turismes Brandingpris skal uddeles for første gang i år ved Danmarks Turistråds Efterårskonkurrence den 13. november.
af Sarah Bartsch

Der er fire kategorier, som både private og offentlige aktører kan melde sig til, og som gives til den, der har været bedst ud i markedsføring: Massekommunikationsprisen, katalogprisen, CRM-prisen og kampagneprisen. Man skal selv tilmelde sig til konkurrencen ved at indsende det arbejde, man har lavet, og konkurrencebetingelserne findes på hjemmesiden www.brandingdk.dk. Sidste frist for tilmelding er 16. september.
Visitor 09-08-02

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job