Branding pris uddeles for første gang

Skrevet af

Sarah Bartsch

11 artikler

0 indlæg

Dansk Turismes Brandingpris er en ny pris, der hvert år skal synliggøre og belønne initiativer og markedsføringsaktiviteter, som tager udspring i de danske brandingværdier ”hygge-uhøjtidelig”, ”design-begavet” og ”oase-fri”. Dansk Turismes Brandingpris skal uddeles for første gang i år ved Danmarks Turistråds Efterårskonkurrence den 13. november.

Der er fire kategorier, som både private og offentlige aktører kan melde sig til, og som gives til den, der har været bedst ud i markedsføring: Massekommunikationsprisen, katalogprisen, CRM-prisen og kampagneprisen. Man skal selv tilmelde sig til konkurrencen ved at indsende det arbejde, man har lavet, og konkurrencebetingelserne findes på hjemmesiden www.brandingdk.dk. Sidste frist for tilmelding er 16. september.
Visitor 09-08-02

Relaterede artikler

E-branding eller kaos - I dag er man klar over at internettet ikke er en markedsplads, men en unik kommunikationskanal som skal bruges aktivt h...
Profilgrød eller branding for alvor - ”Spred Jer i en klump” er ikke blot billedet på de små poder til en fodboldkamp i miniput-rækken, men desværre også bill...
Adgangskort til corporate branding - Corporate branding er en strategisk ledelsesopgave. Adgangskortet er en systematisk proces, der kræver organisatorisk in...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

65 JOB

Communication & Marketing Coordinator

Se alle job Indryk job

Job

Kommunikationskonsulent

Frist: 28. maj

Pressechef

Frist: Hurtigst muligt

Tekstforfatter og SoMe-haj

Frist: 25. maj
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.