Få 4 gode råd om tillidsfuld krisekommunikation
Bevar målgruppens tillid under jeres næste krise

Skrevet af

Redaktionen Kforum

966 artikler

57 indlæg

Regel nummer ét: Alle kan havne i en krise. Og I kan hurtigt ende i en dobbeltkrise, hvis I ikke har et beredskab på plads forud for jeres næste krise. Du skal derfor være forberedt og kende jeres rolle. Og husk: Du kan først sige sandheden, når du kender den.

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Lad ikke din tale blive gæsternes tissepause - Vi begynder med en lille øvelse: Prøv at tænke tilbage på den sidste fest, du var til – altså sådan en stor fest som et ...
Katastrofal kongelig krisekommunikation - Prins Andrews interview med BBC er stort set guiden til kamikazekrisekommunikation. Forsøget på at lægge afstand til den...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

60 JOB

kommunikationsmedarbejder

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Account Executive

Frist: 7. oktober

Kommunikationskonsulent

Frist: 29. september

Content specialist

Frist: 29. september
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.