Arlas medarbejdere skal være ambassadører

Arlas medarbejdere er alle med til at finde ud af, hvorfor koncernen har problemer med sit image. Der er nemlig stor forskel på, hvordan forbrugerne ser koncernen, og hvordan koncernen ser sig selv.
af Observer

Det har betydet, at Arla har markedsandele på mellem fem og seks procent i stort set alle produktkategorier. 6.000 af Arlas 8.500 danske medarbejdere har været til spilmøder, hvor de ved hjælp af et brætspil skal sætte ord på Arlas image og arbejde gennem de seneste år. Projektet, der koster godt otte millioner kroner, skal gøre Arla-medarbejderne til ambassadører for koncernen.
- Og det bliver de jo kun, hvis de får afklaret, om de arbejder for et mafiaforetagende eller en virksomhed, som faktisk gerne vil forandre sig, siger en pressechef fra Arlas koncernledelse.
Politiken Søndag 19-06-2005

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også