Arlas medarbejdere skal være ambassadører

Skrevet af

Observer

243 artikler

0 indlæg

Arlas medarbejdere er alle med til at finde ud af, hvorfor koncernen har problemer med sit image. Der er nemlig stor forskel på, hvordan forbrugerne ser koncernen, og hvordan koncernen ser sig selv.

Det har betydet, at Arla har markedsandele på mellem fem og seks procent i stort set alle produktkategorier. 6.000 af Arlas 8.500 danske medarbejdere har været til spilmøder, hvor de ved hjælp af et brætspil skal sætte ord på Arlas image og arbejde gennem de seneste år. Projektet, der koster godt otte millioner kroner, skal gøre Arla-medarbejderne til ambassadører for koncernen.
- Og det bliver de jo kun, hvis de får afklaret, om de arbejder for et mafiaforetagende eller en virksomhed, som faktisk gerne vil forandre sig, siger en pressechef fra Arlas koncernledelse.
Politiken Søndag 19-06-2005

Relaterede artikler

Breaking News : Arla blogger - Arla – den udskældte mejerikoncern – har mandag den 24. oktober åbnet tre weblogs. Arla bliver dermed en af de første st...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

54 JOB

Kommunikations-og marketingkonsulent

Se alle job Indryk job

Job

Art Director

Frist: Hurtigst muligt

Projektleder

Frist: 9. december

Kommunikationskonsulent

Frist: 14. december
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.