Arla vil skabe overensstemmelse

Arlas medarbejdere har fået brev fra direktøren om, at der skal kigges indad for at tackle mediestormen.
af Charlotte Rau Jacobsen

Arla skal være bedre til at kommunikere med omverdenen, så den ikke betragter Arla som et monopol, der misbruger sin magt. Sådan skriver selskabets administrerende direktør Jens Bigum i et usædvanligt brev til Arlas medarbejdere efter de seneste ugers mediestorm om selskabet. Han understreger, at han finder omfanget af kritikken urimelig. For Arla er en ordentlig virksomhed, og mediernes billede af selskabet passer ikke med virkeligheden, mener Jens Bigum. Men under alle omstændigheder er det Arlas ansvar at skabe overensstemmelse mellem virksomhedens opfattelse af sig selv og omverdenens. Derfor vil Arla nu kigge indad og finde ud af, hvordan selskabet vil gøre det, lyder det.

Politiken 20-11-2003

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også