Arla vil skabe overensstemmelse

Skrevet af

Charlotte Rau Jacobsen

311 artikler

0 indlæg

Arlas medarbejdere har fået brev fra direktøren om, at der skal kigges indad for at tackle mediestormen.

Arla skal være bedre til at kommunikere med omverdenen, så den ikke betragter Arla som et monopol, der misbruger sin magt. Sådan skriver selskabets administrerende direktør Jens Bigum i et usædvanligt brev til Arlas medarbejdere efter de seneste ugers mediestorm om selskabet. Han understreger, at han finder omfanget af kritikken urimelig. For Arla er en ordentlig virksomhed, og mediernes billede af selskabet passer ikke med virkeligheden, mener Jens Bigum. Men under alle omstændigheder er det Arlas ansvar at skabe overensstemmelse mellem virksomhedens opfattelse af sig selv og omverdenens. Derfor vil Arla nu kigge indad og finde ud af, hvordan selskabet vil gøre det, lyder det.

Politiken 20-11-2003

Relaterede artikler

Breaking News : Arla blogger - Arla – den udskældte mejerikoncern – har mandag den 24. oktober åbnet tre weblogs. Arla bliver dermed en af de første st...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

54 JOB

Marketing Automation Manager

Se alle job Indryk job

Job

Studentermedhjælper

Frist: Hurtigst muligt

Kommunikationskonsulent

Frist: 12. december

Content creator / Tekstforfatter

Frist: Hurtigst muligt
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.