Arla afviser kritik af ny kampagne

Skrevet af

Observer

243 artikler

0 indlæg

Arlas forsøg på at ændre sit image i befolkningen er ikke lykkedes, viser en ny måling bragt i Markedsføring. Ifølge målingen siger 82 procent af de 1.000 adspurgte, at de ikke har ændret opfattelse af Arla.
Det bekymrer dog ikke Arla. Her siger kategorichef for mælk og økologi i selskabets marketingafdeling Karsten Jeppesen, at man ikke kan teste folks holdninger efter kun én film. Han peger på, at det tager lang tid at ændre image, og at forandringen bygger på en kulturforandring i organisationen. Først derefter vil man kunne se resultatet, siger Karsten Jeppsen. Han forventer, at det vil vare mellem et og to år, før Arla igen er den mest populære mejerivirksomhed. Berlingske Tidende 26-04-2005

Relaterede artikler

Breaking News : Arla blogger - Arla – den udskældte mejerikoncern – har mandag den 24. oktober åbnet tre weblogs. Arla bliver dermed en af de første st...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

54 JOB

Kommunikationskonsulent

Se alle job Indryk job

Job

Art Director

Frist: Hurtigst muligt

Projektleder

Frist: 9. december

Kommunikationskonsulent

Frist: 14. december
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.