Arla afviser kritik af ny kampagne

Arlas forsøg på at ændre sit image i befolkningen er ikke lykkedes, viser en ny måling bragt i Markedsføring. Ifølge målingen siger 82 procent af de 1.000 adspurgte, at de ikke har ændret opfattelse af Arla.
af Observer
Det bekymrer dog ikke Arla. Her siger kategorichef for mælk og økologi i selskabets marketingafdeling Karsten Jeppesen, at man ikke kan teste folks holdninger efter kun én film. Han peger på, at det tager lang tid at ændre image, og at forandringen bygger på en kulturforandring i organisationen. Først derefter vil man kunne se resultatet, siger Karsten Jeppsen. Han forventer, at det vil vare mellem et og to år, før Arla igen er den mest populære mejerivirksomhed. Berlingske Tidende 26-04-2005

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job