APM/chef: Intet utænkeligt i ny kommunikations-politik

Skrevet af

Redaktionen Kforum

908 artikler

57 indlæg

A.P. Møller - Mærsks kommunikation med omverdenen står overfor en gevaldig modernisering, og i den forbindelse er intet utænkeligt, slår kommunikationsdirektør Steen Reeslev fast.
.

Relaterede artikler

Mærsk eller menneske - Ny åbenhed, ny menneskelig Mærsk-identitet. Ny 12 millioner kroner dyr 12 minutters reklamefilm fra Mærsk. Vi er Mærsk, ...
Ingen over, ingen ved siden af - Mærsk Mc-Kinney Møller var en af Danmarks store sønner. Uomgængeligt stor. Som netværksmenneske og distinkt kommunikator...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

44 JOB

Praktikant

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Webmaster/konsulent

Frist: 11. december kl. 12.00

Fagredaktør

Frist: 13. december

Chef for Partnerskab og Forretningsudvikling

Frist: 3. januar
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.