Adversarial design problematiserer gamification, nudging og servicedesign Servicedesign uden modstand er uetisk 0 SHARES Skrevet af Brian Due Ph.d., lektor, medredaktør Københavns Universitet 218 artikler 39 indlæg Ny, smart teknologi, der kan hjælpe os med at samle data om vores eget og andres liv, hyldes som en del af løsningen på alt fra overvægt til trængsel i trafikken. Og hvad teknologien ikke kan klare, kan vi løse med nudging, gamification og andre typer design-thinking. Det tror solutionisterne i hver... Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel. Kom på forkant med viden om kommunikation. Skriv til Timme på timme@kforum.dkeller ring på 33 42 21 60for at få et godt tilbud. Log ind Køb Relaterede artikler Servicerejser til serviceeftersyn - Servicedesign sætter brugeren af en service i centrum. Hvis du ser på forløbet fra udbyder til slutbruger som en service... Fly on the wings of love - Fire ud af ti danskere mener, at serviceniveauet er blevet dårligere de seneste fem år. De dårligste serviceoplevelser f... Mørke mønstre eller godt adfærdsdesign? - Dark patterns – defineret som: En digital løsning, der lokker eller snyder dig til at gøre noget andet end det, du egent... 0 SHARES Giv din stemme 1 2 3 4 5 1 2 3 4 5 18 stemmer 4,6/5 Kommentarer Udvalgte job StudentermedhjælperNEXT Uddannelse KøbenhavnFrist: 10. februarKommunikationskonsulentDIFrist: 4. februarPR & Social Media ManagerSpiesFrist: 15. februarCorporate Communications Junior ExecutiveCentrica Energy Trading Frist: 15. februarChef for enheden BrugersupportSundhed.dkFrist: 7. februarkommunikationschefBørne- og Undervisningsministeriets departementFrist: 5. februar Se alle job Indryk job Tirsdag 18. juni 2013 8986 læsere Giv din stemme 1 2 3 4 5 1 2 3 4 5 18 stemmer 4,6/5 Få nyhedsbrev Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke. Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen. Tilmeld nyhedsbrev 31 JOBKommunikationsmedarbejder Se alle job Indryk job Kursus Webkursus: Tag dine webinarer og onlinemøder til det næste niveau Kun 1 plads tilbage Se alle Bliv klogere Ugens profil Claes Amundsen Til februar tiltræder Claes Amundsen som kommunikationschef for Institut for Menneskerettigheder. Han har tidligere blandt andet været kommunikations- og indsamlingschef i Røde Kors, Red Barnet og Dansk Flygtn... Kforum kurser Læg en SoMe-strategi, der rent faktisk skaber værdi for din virksomhed Webkursus: Udnyt nyhedsbrevets store potentiale Se alle Kforum netværk K-kollege: Din kompetencegivende efteruddannelse i kommunikation K-netværk: Webansvarlige Se alle Få nyhedsbrev Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke. Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen. Tilmeld nyhedsbrev Job Studentermedhjælper Frist: Hurtigst muligt Studentermedhjælper Frist: 7. februar Kommunikationskonsulent Frist: 4. februar Se alle job Indryk job Speciale Er det trykte magasin passé? Se alle Kursus Uddannelse: Rådgiver i intern kommunikation Ledige pladser Se alle Bliv klogere Kforum anbefaler 2018: Du er unfucked, frugtar og offline Sådan afværger du et tyrkisk militærkup 2.0 Perspektivet der blev væk
Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke. Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen. Tilmeld nyhedsbrev
Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke. Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen. Tilmeld nyhedsbrev
Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke. Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen. Tilmeld nyhedsbrev