Årets top 5 specialer

Gode og kloge specialer er i årets løb blevet publiceret på Kforum. 5 af dem skiller sig ud. De er blevet læst mange gange. Vi bringer her en liste over dem.

Forbrugerkultur og branding

24-01-07 | Jonas Kretzschmar Nielsen

Denne afhandling tager udgangspunkt i det dialektiske samspil mellem samfund og forbrugerkultur på den ene side og organisationer og branding på den anden side.

 

Kampen om talenterne

15-03-07 | Louise Kramer, Line Juul Christensen

De krævende unge har fået styrke og karakter til at sætte dagsordenen på arbejdsmarkedet! Dermed er det er ikke længere et spørgsmål om, hvem virksomhederne skal vælge, men hvem der vælger dem. Employer branding er derfor blevet afgørende i striden om de kloge hoveder.

 

Arlas troværdighedshåndtering under Muhammedkrisen

21-03-07 | Erling Lynggaard Fisker

Når globaliseringen viser tænder

 

Patientnetværk – social anerkendelse via Web 2.0

20-08-07 | Anne Borg Jensen, Camilla Bruun Jakobsen, Christel Krabbenhøft

Man kan bruge lang tid på at diskutere hvad Web 2.0 er. Man kan også bare omsætte det til praksis et sted hvor der virkelig er behov for det.

 

Corporate Social Responsibility i et Branding perspektiv

07-11-07 | Søren Holritzer

Der har de sidste år været en stigende interesse for Corporate Social Responsibility blandt virksomheder. Dette skyldes hovedsageligt krav fra forbrugeren, som igen er skabt af faktorer såsom Globalisering, politiske bevægelser, individet og informations teknologi.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også