Infomedia har igen i år udgivet deres undersøgelse om CEO-superbrands, vi har kigget nærmere på top 5, hvor Lars Fruergaard Jørgensen ligger nummer et.
Stærke topledere bliver vigtigere og vigtigere for virksomhedens kommunikation. Derfor er der god grund til at se nærmere på den nye undersøgelse CEO Superbrands fra Infomedia, der igen i år har analyseret toplederne i de 40 største danske virksomheder. Tendensen er klar: De CEOs, der kommunikerer o...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Tune ind på CEO-kommunikation
-
Rundt om i landet sidder kommunikationsfolk og river sig i håret over, hvordan de får deres topledere til at kommunikere...
Megatrends 2020
-
Hvad bringer fremtiden? Vi kommer her med vores forudsigelser for kommunikation, branding, teknologi, samfund og derimel...
Forstå forretningskonteksten
-
”The business of business is business”. Vi har hørt det mange gange efterhånden: Kommunikationsrådgivere og topledere, s...
Corona-k-kongen Brostrøm
-
Så er det her: årets PR Barometer fra Aalund – nu med en særlig coronaudvidelse. Årets måling taler et tydeligt sprog: P...