Tre spørgsmål, du skal stille dig selv
Hvornår er analyser spild af tid?

Bare at sige, at man ikke skal lytte til brugerne eller kunderne, synes jeg, er meget problematisk. Getty.

Skrevet af
'Lyt aldrig til brugerne og kunderne. De kan ikke fortælle dig deres egentlige behov!'

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

16 seje sites - Kommunikationsbranchen er i konstant udvikling, og det kan være svært at følge med i for selv de bedste k-folk. Her er 1...
Her er de mest likede politikere i Danmark - De største Facebook-profiler i dansk politik er samlet her. Facebook er stadig et enormt vigtigt politisk værktøj. Derfo...
9 vigtige k-modeller - Visuelle modeller kan hjælpe os til at forstå verden. De kan illustrere komplicerede sagsforhold og give anvisninger til...
Få superkræfter med supertools - Der bliver hele tiden stillet nye krav til, hvad man skal kunne som virksomhed. Man skal efterhånden genopfinde sig selv...
Lad ikke din tale blive gæsternes tissepause - Vi begynder med en lille øvelse: Prøv at tænke tilbage på den sidste fest, du var til – altså sådan en stor fest som et ...

Giv din stemme

7 stemmer
4,6/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

62 JOB

MARKEDSFØRINGSANSVARLIG

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.