Influencers har utroligt meget at skulle have sagt i dagens mediebillede, og influencermarketing er efterhånden blevet en enorm industri. Selv statsministeren bruger det, i kampen mod corona. Vi bringer derfor Stine Franker Holm og HairLusts erfaringer om, hvordan man får succes med influencermarket...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Lær kommunikation af Chernobyl
-
Sandsynligvis er de fleste danske kommunikationsfolk tiltænkt rollen som brandmænd og biorobotter. Tumlende rundt med hø...
this. is it
-
Ny festival nedbryder gamle skel i underholdningsbranchen i jagten på banebrydende fortællinger. Tre dage i slutningen a...
Megatrends 2020
-
Hvad bringer fremtiden? Vi kommer her med vores forudsigelser for kommunikation, branding, teknologi, samfund og derimel...
Hvilket ansigt er ægte?
-
Kunstig intelligens kan lave kunstige mennesker så let som ingenting. Og du kan ikke kende forskel. De er mest af alt me...
Influencers, der samler Danmark
-
Quiz, fælles træning, højtlæsning, danseevents og kendissammenkomster. De kreative ideer og events er mange. Men fælles ...
Ordensmagten er et Facebook-hit
-
Nordsjællands Politi er den politikreds med flest følgere på Facebook. Deres tilstedeværelse bifaldes af borgerne, og de...
Pokémon GO for voksne
-
Et fænomen som Pokémon GO, der trækker dig op af sofaen og ud på en længere gåtur. Eller noget dybere? Randonautica er e...