Har du skrevet 2018's bedste k-speciale?

Efter en hård og indædt kamp er du endelig nået i mål; du har afleveret dit speciale! De sidste måneders søvnløse nætter på specialekontoret har båret frugt, og er der en bedre måde at fejre det på end potentielt at vinde 10.000 kr. samt en uvurderlig anerkendelse fra nogle af de største profiler i kommunikationsbranchen? I år hylder Dansk Journalist Forbund og Kforum 2019’s bedste specialer med Specialeprisen ved KOM20. Så det er nu, hvis du har skrevet årets bedste speciale!
Sidste år modtog vi ikke færre end 72 imponerende specialer, hvoraf disse fire nyuddannede løb med de forskellige præmier. Fra venstre er det Stine Jensen, Mia Bahl Jensen, Josephine Staunsbjerg og Emil Hammer Boisen.
Sidste år modtog vi ikke færre end 72 imponerende specialer, hvoraf disse fire nyuddannede løb med de forskellige præmier. Fra venstre er det Stine Jensen, Mia Bahl Jensen, Josephine Staunsbjerg og Emil Hammer Boisen.
Igen i år inviterer Kforum for Studerende kandidater til at deltage i Specialeprisen, hvor der både er fede præmier og en unik chance for at profilere sig selv som det nye guld i kommunikationsbranchen. Vi opfordrer derfor dig, der har skrevet og/eller har forsvaret speciale i 2018, til at dele dit store stykke arbejde med os og give resten af kommunikationsverdenen mulighed for også at læse med.
 
Specialeprisen har til formål at hylde nytænkning, vidensdeling og faglighed – og selvfølgelig god kommunikation. Ligeledes er det ikke kun de akademiske kriterier, der vægtes, men også skarpe emnevalg, kreativitet og modighed.
 
Den kommunikationsfaglige vinkel er jo som bekendt bred og kan omhandle mange forskellige emner. Hvad end du har skrevet speciale om public affairs, intern kommunikation, sociale medier, krisekommunikation, kampagner, blogs, videnssamfundet, spin, journalistik, sprogbrug, kønskommunikation, viralfilm eller lignende, så er det bare om at få sendt dit speciale af sted og være med i kapløbet om årets bedste k-speciale!
 
Glæden er tydelig at spore, når man som Katrine Ytzen Hermansen vinder Specialeprisen. Det er nemlig ikke blot pengepræmien, men også hæder og anerkendelse fra hele k-branchen, der er på højkant den dag.
 
Sådan deltager du
Der er faktisk ingen undskyldning for ikke at sende dit speciale ind, det er nemlig ganske nemt. Foruden at oprette en k-profil på Kforum (medmindre du selvfølgelig allerede har en) er det eneste, du skal gøre, at sende dit speciale til studerende@kforum.dk med et resumé af specialet, din karakter og gerne en udtalelse, hvis du har modtaget en. Husk endelig at fjerne alle personfølsomme oplysninger, inden du sender specialet. Herefter publiceres dit speciale på Kforum, og så er du med i konkurrencen om årets bedste kommunikationsspeciale.
 
KOM18 blev i år holdt på Docken og programmet var stopfyldt med innovative og visionære k-folk både på og nedenfor scenen Foto: Jeanne Kornum
 
Deadline for indsendelse af specialer til konkurrencen er 31. januar 2019, men vi modtager med glæde dit speciale før og ser frem til at læse det. Efter deadline nomineres otte af de indsendte specialer til at gå videre i konkurrencen, hvor juryen kårer de tre bedste k-specialer og præmierer dem med op til 10.000 kr. ved KOM19, der afholdes 9. maj 2019. Læs mere om KOM19 her.
 
Vi læses ved og glæder os til at høre fra jer.
 
De bedste hilsener,
Dansk Journalist Forbund & Kforum 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job