Specialeprisen 2019
Har du skrevet 2019's bedste k-speciale?

Sidste år modtog vi ikke færre end 72 imponerende specialer, hvoraf disse fire nyuddannede løb med de forskellige præmier. Fra venstre er det Stine Jensen, Mia Bahl Jensen, Josephine Staunsbjerg og Emil Hamer Boisen.

Skrevet af

Redaktionen Kforum

917 artikler

57 indlæg

Efter en hård og indædt kamp er du endelig nået i mål; du har afleveret dit speciale! De sidste måneders søvnløse nætter på specialekontoret har båret frugt, og er der en bedre måde at fejre det på end potentielt at vinde 10.000 kr. samt en uvurderlig anerkendelse fra nogle af de største profiler i kommunikationsbranchen? I år hylder Dansk Journalistforbund og Kforum 2019’s bedste specialer med Specialeprisen ved KOM20. Så hvis du har skrevet årets bedste speciale, så send det til os nu.
I år inviterer Dansk Journalistforbund og Kforum kandidater til at deltage i Specialeprisen, hvor der både er fede præmier og en unik chance for at profilere sig selv som det nye guld i kommunikationsbranchen. Vi opfordrer derfor dig, der har skrevet og/eller har forsvaret speciale i 2019, til at dele dit store stykke arbejde med os og give resten af kommunikationsverdenen mulighed for også at læse med.
 
Specialeprisen har til formål at hylde nytænkning, vidensdeling og faglighed – og selvfølgelig god kommunikation. Ligeledes er det ikke kun de akademiske kriterier, der vægtes, men også skarpe emnevalg, kreativitet og modighed.
 
Den kommunikationsfaglige vinkel er jo som bekendt bred og kan omhandle mange forskellige emner. Hvad end du har skrevet speciale om public affairs, intern kommunikation, sociale medier, krisekommunikation, kampagner, blogs, videnssamfundet, spin, journalistik, sprogbrug, kønskommunikation, viralfilm eller lignende, så er det bare om at få sendt dit speciale af sted og være med i kapløbet om årets bedste kommunikationsspeciale!
 
Glæden er tydelig at spore, når man som Josephine Staunsbjerg vinder Specialeprisen. Det er nemlig ikke blot pengepræmien, men også hæder og anerkendelse fra hele k-branchen, der er på højkant den dag.
 
Sådan deltager du
Der er faktisk ingen undskyldning for ikke at sende dit speciale ind; det er nemlig ganske nemt. Foruden at oprette en k-profil på Kforum – medmindre du selvfølgelig allerede har en – er det eneste, du skal gøre, at sende dit speciale til anne@kforum.dk med et resumé af specialet, din karakter og gerne en udtalelse, hvis du har modtaget en. Husk endelig at fjerne alle personfølsomme oplysninger, inden du sender specialet. Herefter publiceres dit speciale på Kforum, og så er du med i konkurrencen om årets bedste kommunikationsspeciale.
 
Deadline for indsendelse af specialer til konkurrencen er 31. januar 2020, men vi modtager med glæde dit speciale før og ser frem til at læse det. Efter deadline nomineres otte af de indsendte specialer til at gå videre i konkurrencen, hvor juryen kårer de tre bedste k-specialer og præmierer dem med op til 10.000 kr. ved KOM20, der afholdes 14. maj 2020. Læs mere om KOM20 her
 
Vi læses ved og glæder os til at høre fra jer.
 
De bedste hilsener,
Dansk Journalistforbund & Kforum

Giv din stemme

6 stemmer
4,5/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

42 JOB

Analytisk og offensiv kommunikatør

Se alle job Indryk job

Job

Kommunikationsrådgiver

Frist: 23. januar kl. 12.00

Corporate Responsibility Manager

Frist: 30. januar

Kommunikationsmedarbejder

Frist: 3. februar
Se alle job Indryk job

Kursus

Styrk organisationens brand med bæredygtig storytelling

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.