Tillid og ærlighed er de ord, som nævnes igen og igen, når vi beder rådgiverne om at karakterisere idealet for deres relation til toplederen.
Tillid, fortrolighed og ærlighed er hovedhjørnestenene i den relation kommunikationsrådgivere ønsker at etablere med den topchef, de rådgiver om kommunikation. Samtidig har rådgiverne svært ved at sætte fingeren på, hvad det præcist er, de gør for at skabe den relation, og hvilke redskaber og strate...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Hvad skal vi med mennesker?
-
Din bil kan køre af sig selv, din højttaler i køkkenet fortæller dig, hvordan du laver lasagne. Reklamerne på internette...
Kudos for etisk lederskab
-
Forleden spurgte Jonas Rugaard og Martin Lund Nielsen fra Kudos i et indlæg, om etik i kommunikationsbranchen behøver at...
5 fejl i forandringer
-
Kommunikation er uden tvivl en vigtig komponent i enhver forandring, og i Proscis Best Practice-studie for forandringsle...
Modeller, du ikke kan undvære
-
Den digitale transformation, som alle virksomheder og organisationer står foran, betyder nye måder at organisere sig på,...
Zoom-kompetencen
-
En af de vigtigste kompetencer for folk, der arbejder med kommunikation, er at kunne zoome imellem niveauer; mellem den ...
Forstå forretningskonteksten
-
”The business of business is business”. Vi har hørt det mange gange efterhånden: Kommunikationsrådgivere og topledere, s...