Vi har champagne. Fuck jer, terrorsvin. Festen stopper aldrig. Forsvar Paris.
Årets pjæk: Prinsens sviptur til Venedig
Det er ikke sådan her, du bliver konge, Henrik.
(billedmanipulation)
Årets ups: DR Charlottes “test” – udskrivelse af Folketingsvalget
Charlotte aka Preben Lund testede danskernes nerver.
Årets mediestøtte-indsats:
Carl Holst (kampsvedende af al den avislæsning)
At være fast abonnement på 47 aviser er et klogt og oplyst valg. Det er betingelsesløs mediestøtte i en svær tid.
Årets magiske outdoor: Palads
Mest skuffende date. Ever.
Årets dårligste definition: Pernille Bendixen om BNP
>>Det er noget teknisk noget, som andre taler om.<< Bare Nik, Pernille. Bedre National Paratviden.
Det bedste til mig og mine venner.
Årets dårligste konklusion: Den delvist afskrevne i Esbens Lundes Phd.
Skabelsen af phd'en begynder med Adam og Eva og slutter med en selvplagiat-brøler af apokalyptiske dimensioner.
Årets bedste udtalelse: Jorden kalder Uffe og Uffe svarer
Årets rock-event: Lenny Kravitz' læderbuksesprække
Lenny giver os alt, hvad han har. Alt.
Årets Kjole: Nikita Klæstrups
Frederik giver baghjul til stormen Egon (og Sund & Bælt bliver pigefornærmet).
>>Vi støtter ikke projekter, hvor legoklodser bruges i politiske projekter<<
Årets Stop-kampagne: Konservatives
Jeg hører hvad du siger.
Gør du? Virkelig?!
Stem ja eller du støtter pædofili.
Lissom: Er der nogen, der har et forslag til kødprodukter til kvinder? Noget der mætter mindre, fylder mindre, giver mindre...<<
(billedmanipulation af Davidson Grafisk)
Betalingsmuren floppede og er stadig helt sort.
>>Undskyld. Det var en svipser.<<
Årets mest snotforkældede møgunger: 25.000 kroners-Balmain-køen.
Forældrestøttet pjække-shopping for viderekommende
Årets brand: Paris for Peace
Fordi Paris er meget mere end en by.
Tag dén, Adam Holm.
Global CEO-style i frit flap-flop.
Das Auto.
Årets WTF politiske krise: Historien om Camerons omgang med en gris.
"I did not have sexual intercourse with that pig"
(billedmanipulation)
Ja, lad os gøre det svært at se flow-tv.
Årets sell out: Vandkøleren fra WOOD WOOD
Den cool dreng i klassen hænger ud med pedellens søn.
Runner-up: Mads Holger kalder to dage før valget sit eget parti: »en døende patient med febervildelse«, der »mangler intellektuel kapacitet«.
Årets product placement: Netto-bilen til parade i Islamisk Stat.
Det er hårdt at tjene penge.
Årets tømmermænd: Den Kreative Klasse i kartofferækkerne efter valgnederladet
Seriøst, hvordan kan vi blive ved med at tage så meget fejl af vores land?
Me Tarzan, you idiot, fight, fight.
Årets citybranding: Bruce aka Lars Løkke Rasmussen