Jonathan Løw giver tips til, hvordan du som leder opbygger et godt personligt brand, ud fra bestselleren 'Reach' af William Arruda
Personligt har jeg godt 45.000 følgere på de sociale medier. Af disse er 18.000 på LinkedIn, og det giver et stærkt talerør til mine potentielle kunder. Et talerør jeg tager meget alvorligt, fordi det på mange måder er langt mere effektivt og velkendt end min virksomheds brand.
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Eksdronningen af branding
-
Selv med en mild narko-dom får jetsetdronningen svært ved at gøre comeback som konsulent. John de Summer-Brason indkred...
Meget mere me-branding
-
Brug blogs og vær ægte. Gør det modsatte af andre og kom journalisterne i forkøbet. Det er nogle af de gode råd om perso...
Alt om jobsøgning og karriere
-
Du skal kreere det perfekte CV, du skal skrive en fængende ansøgning, du skal skille dig ud fra mængden, din grafik skal...
Hvad Fogh er fuld af...
-
Målet for den ny Fogh er ikke blot at få bedre klienter. I takt med at nye karriereudfordringer har meldt sig, er Anders...
Hellere lidt men godt
-
Har du en stærk tilstedeværelse på de sociale medier? Er denne tilstedeværelse forankret i mange Facebookvenner og follo...
Unbrand my heart
-
’Corporations are out – people are in’ jubler det Londonbaserede brandingbureau Ragged Edge – og med dem mange andre cut...
Sejere end Zlatan
-
En målscorer, der jubler med ægte glædestårer i interviewet efter kampen. Spillere, der løber helt ud til publikum og gi...
Bliv digital power-networker
-
En bred vifte af platforme gør det enkelt at netværke og udbygge sit netværk med nye relationer med ét enkelt klik. Nye ...
Dit skrivebord er dit brand
-
Vakler du mellem Lalique-brevpresseren til 1.100 pund, et humoristisk tøjdyr eller en udstoppet elefant?
Kforum guider ...
Hele verden lige ved hånden
-
Det skal være let at gå til, let at forstå og let at bruge. Convenience-tendensen ændrer ikke kun vores vaner og forvent...