Sådan gør du
Det succesfulde nyhedsbrev

Det vigtigste kan koges ned til en pointe: Et godt nyhedsbrev når sine mål.

Skrevet af

Redaktionen Kforum

928 artikler

57 indlæg

Om man synes, at et nyhedsbrev er godt eller ej, er fuldstændig subjektivt. Derfor er det ikke alle, der vil synes, at et givent nyhedsbrev er godt. Men en ting er sikkert: Alle succesfulde nyhedsbreve har en række fællestræk. Så hvad får de succesfulde nyhedsbreve til at fungere?

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Strategi for intern kommunikation i en ny verden - Den digitale udvikling har givet alle en stemme. Også i virksomheden. Betyder det så, at intern kommunikation kan lukke ...
Få superkræfter med supertools - Der bliver hele tiden stillet nye krav til, hvad man skal kunne som virksomhed. Man skal efterhånden genopfinde sig selv...
Hvorfor skal jobopslag altid være så kedelige? - Fra min kontorstol er det cirka lige så sjovt at skrive en jobansøgning og et jobopslag, som det er at lave min selvangi...
UX (copy)writing – tekst, der brander - Du kender det. Dine brugere kender det. Den samme standardiserede tekst, der går igen på alle websites. Den byder dig en...
Kom med i Kforums netværk - Kforums mission er og har altid været at gøre dig bedre til dit arbejde, uden det af den grund skal være kedeligt. I ove...
Zoom-kompetencen - En af de vigtigste kompetencer for folk, der arbejder med kommunikation, er at kunne zoome imellem niveauer; mellem den ...
Coronakrisen tager temperatur på mailkulturen - I adskillige uger har det ikke været muligt at stikke hovedet ind til kollegaen for at give en besked. Samtaler, vi norm...
Sådan får vi mere inkluderende journalistik - En ny journalistisk metode supplerer og korrigerer journalistikken, så den viser et mere mangfoldigt, retvisende og medm...

Giv din stemme

12 stemmer
4,6/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

33 JOB

Webredaktør

Se alle job Indryk job

Job

Communication Specialist

Frist: 12. juli

Pressechef

Frist: 5. august

Kommunikationskonsulent

Frist: 14. august
Se alle job Indryk job

Kursus

Uddannelse: Rådgiver i intern kommunikation

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.