Når topledere kan finde ud af at kommunikere på Twitter, der er overbefolket af journalister på jagt efter en god historie, skaber det automatisk mere synlighed i traditionelle medier, fordi de ved, at du er tilgængelig og har skarpe budskaber.
Rundt om i landet sidder kommunikationsfolk og river sig i håret over, hvordan de får deres topledere til at kommunikere på sociale medier som LinkedIn og Twitter. For som k-folk ved vi godt, at det er nødvendigt, at topledere i virksomheder og organisationer formår at tegne butikken med personlig k...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Fake fake Facebook Warren
-
Gennem de seneste tre amerikanske præsidentvalg har vi fulgt, hvordan sociale medier har spillet en større og større rol...
Hey, Aula er ok!
-
Alle hader Aula. I hvert fald dem, der ytrer sig. Men måske har vi fået det Aula, vi kan forvente? Jeg går linen ud og e...
Forstå forretningskonteksten
-
”The business of business is business”. Vi har hørt det mange gange efterhånden: Kommunikationsrådgivere og topledere, s...